VALIKKO
Asiakkaalle > Ajankohtaista > Chat-asiakaspalvelu auttaa tiedonhaussa

Peruspalvelukuntayhtymä Kalliossa otetaan käyttöön chat-asiakaspalvelu

Peruspalvelukuntayhtymä Kallion verkkosivuilla aloittaa keskiviikkona 1.11. chat-asiakaspalvelu. Chatissa Kallion vaihteen asiakasneuvojat auttavat yhteystietojen löytämisessä ja tiedonhaussa.

–Chatissa saa yleisluontoista neuvontaa. Apua voi kysyä esimerkiksi silloin, jos ei löydä tietoa tarvitsemastaan palvelusta, kertoo Peruspalvelukuntayhtymä Kallion viestintä- ja kehittämiskoordinaattori Outi Korhonen.

Chatissa ei voi tehdä ajanvarauksia eikä tiedustella tunnistautumista vaativia tietoja, Chat on avoinna ma-pe klo 9-15 osoitteessa www.kalliopp.fi. Keskusteluikkuna löytyy sivun oikeasta alakulmasta.